• Šta je za tebe civilno društvo?Pronađi svoj odgovor!

  • Šta je za tebe civilno društvo?CIVILNO DRUŠTVO ČUVA PRIRODU?

  • Šta je za tebe civilno društvo?Civilno društvo mi pomaže da bolje živim?

  • Šta je za tebe civilno društvo?Saradnik lokalnih vlasti?

Poziv za učešće u programu „Poticanje demokratskih vrijednosti i aktivnog građanstva među mladima“

Nakon uspješnog prvog ciklusa programa održanog u toku 2012. i 2013. godine, Fondacija Humanost u akciji Bosna i Hercegovina poziva studente prve i druge godine univerziteta u Bosni i Hercegovini da se prijave za učešće u drugom ciklusu programa pod nazivom „Poticanje demokratskih vrijednosti i građanskog aktivizma među mladima“, koji će početi krajem novembra 2013. godine.

O programu

Sedmomjesečni program ima za cilj prenošenje znanja o demokratskim principima i ljudskim pravima, stimulisanje kritičkog razmišljanja o osjetljivim pitanjima i poticanje razvoja komunikacijskih i istraživačkih vještina učesnika.

Program se sastoji iz sljedećih komponenti:
• Osmodnevni edukacijski program (30. novembar – 7. decembar 2013. godine) prvenstveno ima za cilj prenošenje znanja o različitim modelima demokratije, demokratskim vrijednostima, osnovnim postulatima aktivnog građanstva i demokratske političke kulture, ljudskim pravima, nacionalizamu i identitetu, te omladinskom aktivizmu.
Praktična komponenta ovog dijela programa će biti usmjerena na razvoj liderskih i komunikacijskih vještina, na promovisanje upotrebe društvenih mreža u svrhu aktivizma, te na razvoj istraživačkih vještina.
• Individualno istraživanje (decembar 2013. – februar 2014. godine) će omogućiti učesnicima da istražuju pitanje od njihovog interesa, a koje se u širem smislu odnosi na postojeće prepreke koje onemogućavaju efikasno učešće mladih u njihovim zajednicama, odnosno na primjere diskriminacije ili kršenja ljudskih prava mladih. Učesnicima će biti dodijeljeni i mentori koje će moći konsultovati u procesu istraživanja.
• Trodnevni trening (mart 2013. godine) predstavlja priliku za prezentaciju istraživanja, ali i razvoj vještina iz oblasti projektnog i finansijskog menadžmenta. U sklopu seminara učesnici će također biti podijeljeni u 3 grupe i raditi zajedno na razvoju projektnih ideja koje će pokušati adresirati neka od pitanja identificiranih tokom faze istraživanja. Svaka grupa će na kraju ovog seminara imati osmišljen mini projekat i dobiti sredstva za njegovu implementaciju.
• Implementacija grupnih projekata (maj – juni 2014. godine)
Učesnici će imati tri mjeseca da realizuju svoje mini projekte i na taj način primjene znanje i vještine koje su stekli u prethodnim fazama programa.
• Završna ceremonija (juni 2014. godine) će se održati u Sarajevu i predstavljat će priliku za prezentaciju realizovanih mini projekata, ali i razvoj diskusije o pitanjima od značaja za mlade.

Petnaest kandidata će biti odabrano za učešće u programu.
Organizator snosi troškove puta, smještaja, hrane, radnih materijala za učesnike, kao i druge troškove programa.
Nakon uspješnog završetka programa će kandidatima biti dodijeljeni certifikati o učešću.

Procedura za prijavu

Potrebno je ispuniti aplikacijski formular koji je dostupan na sljedećem linku.
Krajnji rok za podnošenje prijava je 3. novembar 2013. godine.

O trenutnom i prethodnom ciklusu projekta se možete detaljnije informisati putem sljedeće stranice:  www.hiabih.wix.com/hiabih.

Za više informacija molimo da nas kontaktirate putem e-maila:
Elma Hodzic, Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Aida Salčić, Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Ili putem telefona: +387 (0)33 218 281.

O organizatoru
Humanost u akciji (Humanity in Action  - www.humanityinaction.org) je mreža istoimenih neprofitnih organizacija iz Danske, Njemačke, Francuske, Poljske, Holandije, Sjedinjenih Američkih Država i Bosne i Hercegovine. Od 1997. godine HIA obrazuje, inspiriše i povezuje globalnu mrežu studenata, mladih profesionalaca i već ostvarenih lidera posvećenih promociji ljudskih prava, različitosti i aktivnog građanstva u njihovim zajednicama i širom svijeta.
HIA svake godine organizuje ljetne programe u pet evropskih zemalja, koji su otvoreni za studente iz ukupno 13 država, uključujući studente iz BiH. Uz to, HIA nudi mogućnost profesionalnog razvoja kroz programe u Kongresu SAD-a, Evropskom parlamentu, ICTY-u i drugim uglednim institucijama. Fondacija Humanost u akciji BiH je u sklopu svog dosadašnjeg djelovanja u BiH organizovala niz obrazovnih programa za mlade u BiH te za starije polaznike programa HIA, učestvovala u skupljanju knjiga za Vijećnicu kroz projekat Books4Vijecnica, u saradnji sa Univerzitetom u Sarajevu, organizovala međunarodnu konferenciju u Sarajevu sa oko 250 učesnika, istaknutih stručnjaka, donatora, članova odbora organizacije i mladih lidera iz cijelog svijeta pod nazivom „Treća međunarodna konferencija Humanosti u akciji: O pomirenju, pamćenju i ljudskim pravima“.

Poziv za novinare – „Mediji – međunarodni posrednici

 2014“, 01.03. – 31.05.2014, Berlin, Njemačka 20.10.2013 |

Poziv za novinare iz srednje i istočne Evrope „Mediji – međunarodni posrednici 2014“ 01.mart – 31. maj 2014. godine, Berlin, Njemačka Fondacija Robert Bosch u saradnji sa Berlinskom novinarskom školom poziva mlade novinare iz srednje i istočne Evrope u tromjesečnu posjetu Berlinu, u periodu 1.mart – 31.maj 2014. godine. Prijave za program „Mediji – međunarodni posrednici 2014“ su otvorene za novinare iz Bjelorusije, Bugarske, Gruzije, Hrvatske, Poljske, Rumunije, Slovačke, Slovenije, Češke, Ukrajine i Mađarske, te po prvi put i za novinare iz Bosne i Hercegovine, Albanije, Kosova i Metohije, Makedonije, Crne Gore i Srbije. Program tromjesečnog studijskog boravka u Berlinu obuhvata upoznavanje sa njemačkim načinom života i sticanje znanja o odnosima sa Evropskom unijom, te dva mjeseca stažiranja u redakcijama štampanih i elektronskih medija u njemačkoj prestonici. Polaznici programa će imati priliku da postanu dio njemačkih redakcija i da istovremeno rade za svoj medij Učesnici ovog programa će dobiti stipendiju u iznosu 1.100 evra mjesečno, mentora u redakciji i pomoć u pronalaženju smještaja. Uslov je novinarsko iskustvo i znanje njemačkog jezika. Rok za prijavu je 1.novembar 2013. godine. Detaljne informacija o programu možete pročitati u zvaničnom pozivu i na web stranici www.medien-mittler.de. Link za više informacija: http://vzs.ba/index.php?option=com_content&view=article&id=1669:poziv-za-novinare–mediji–meunarodni-posrednici-2014-0103–31052014-berlin-njemaka&catid=12:najava-dogaaja&Itemid=15 Izvor: Facebook grupa ODLIV MOZGOVA, https://www.facebook.com/groups/odlivmozgova - See more at: http://www.mreza-mira.net/3614-poziv-za-novinare/#sthash.fOym6upw.dpuf

Hema Foundation: Konkurs za dodjelu stipendija u akademskoj 2013/14. godini

Hema Foundation objavila je konkurs za dodjelu stipendija redovnim studentima sa područja Bosne i Hercegovine. Stipendije će biti dodijeljene studentima treće godine studija ili prve godine master studija u akademskoj 2013/2014. godini.

  • EKONOMSKI FAKULTET - 2 studenta
  • FAKULTET POLITIČKIH NAUKA(odsjek žurnalistika) - 4 studenta
  • PRAVNI FAKULTET - 1 student
  • PRIRODNO MATEMATIČKI FAKULTET (odsjek biologija / smjer ekologija) – 2 studenta
  • FAKULTET ISLAMSKIH NAUKA - 2 studenta
  • POLJOPRIVREDNO – PREHRAMBENI FAKULTET (odsjek Biljna proizvodnja) - 2 studenta

Svaki student treba ispunjavati sljedeće uslove:

  • državljanin Bosne i Hercegovine;
  • redovno upisani studenti/kinje druge godine dodiplomskog studija u tekućoj akademskoj godini; (za Fakultet političkih nauka redovno upisani u treću godinu dodiplomskog studija u akademskoj tekućoj godini);
  • prosjek ocjena 8;
  • ne primaju stipendiju ni po kojoj drugoj osnovi.

Uz prijavu za ostvarivanje prava na stipendiju student treba priložiti i sljedeće dokumente:

  • ličnu/osobnu iskaznicu;
  • CV;
  • kopija ovjerenog semestra sa položenim ispitima;
  • kućnu listu;
  • potvrde o primanjima članova porodičnog domaćinstva navedene u kućnoj listi (potvrda o ostvarenoj prosječnoj plati za prethodna 3 mjeseca uključujući i topli obrok, kopija čeka od penzije, kopija čeka o primanju invalidnine, kopija čeka za primanje dječijeg dodatka ili primanja po bilo kojem drugom osnovu);
  • potvrdu o smrti-pogibiji (otac ili majka);
  • za nezaposlene članove porodičnog domaćinstva potvrda o nezaposlenosti izdata od nadležne institucije – biroa za zapošljavanje.

Konkurs ostaje otvoren do 15.10.2013. godine, od dana objavljivanja u sredstvima javnog informisanja. Uz prijavu na konkurs dostaviti i sva potrebna dokumenta. Neblagovremene prijave neće se razmatrati.

Prijave sa priloženom dokumentima slati na adresu: Radnička 18, 71 000 Sarajevo.

Više informacija na broj: 033/971-555 ili email: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.

civilnodrustvo.ba

Četvrti sajam stipendija u Sarajevu

Služba za međunarodnu saradnju Univerziteta u Sarajevu četvrtu godinu zaredom organizuje Sajam stipendija u Sarajevu. Četvrti sajam stipendija će se održati u utorak 8. oktobra 2013. godine na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu (Vilsonovo šetalište 9), u terminu od 10,00 do 17,00 sati.

Sajam stipendija je jedinstvena manifestacija ove vrste u Bosni i Hercegovini čiji je cilj da okupi sve institucije koje dodjeljuju i/ili administriraju stipendije ili dodjeljuju druge vrste finansijske podrške za studiranje u BiH i inostranstvu, te da im se omogući da predstave svoje programe stipendiranja i finansijske podrške i daju priliku bh. studentima da sve informacije o mogućnostima studiranja u inostranstvu dobiju na jednom mjestu.

- Učešće na Četvrtom sajmu stipendija do sada je prijavilo 19 institucija koje će predstaviti različite oblike finansijske podrške (stipendije, jednokratnu finansijsku podršku, kredite, zajmove itd.) bh. građanima za studij u Bosni i Hercegovini i inostranstvu (vladine i nevladine organizacije, diplomatsko-konzularna predstavništva, centri civilnih inicijativa, lokalne zajednice, strane institucije, kulturni centri i dr.). Zahvaljujući organizaciji prethodnih godina, Sajam stipendija je stekao status događaja koji promiče širenje i podsticanje mobilnosti studenata, nastavnika i saradnika kako u Bosni i Hercegovini tako i izvan nje, stoji u saopštenju Službe.

Četvrti sajam stipendija organizira Služba za međunarodnu saradnju Univerziteta u Sarajevu u saradnji sa Fondacijom kralja Baudouina iz Belgije, Mašinskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu i Studentskim parlamentom Univerziteta u Sarajevu, navodi portal Stipendije.ba koji je i medijski partner ovog događaja.

Info: http://studomat.ba/stipendije/15892/

civilnodrustvo.ba

UNSA: Konkurs za treći ciklus rodnih studija

Raspisan je konkurs za upis studenata/ica na III ciklus doktorskog studija iz interdisciplinarne oblasti rodne studije u akademskoj 2013/2014. godini na Univerzitetu u Sarajevu, Centar za interdisciplinarne studije.

Studij se organizuje u trajanju od tri godine, a njegovim završetkom stiče se naučno zvanje: doktor nauka u oblasti rodnih studija.

Visina studentske školarine iznosi 5.000 KM po godini studija.

Pravo prijave na konkurs imaju: Kandidati/kinje koji su završili drugi ciklus studija i stekli 300 ECTS studijskih bodova u području društvenih i/ili humanističkih nauka, Kandidati/kinje koji su po ranijem Zakonu o visokom obrazovanju stekli titulu magistra nauka u području društvenih ili humanističkih nauka.

Uz prijavu na Konkurs kandidati/kinje su obavezni dostaviti: Biografiju,Izvod iz matične knjige rođenih,Uvjerenje o državljanstvu, Diplome o završenom prethodnom univerzitetskom obrazovanju, Uvjerenja o položenim ispitima tokom prethodnih studija, Uvjerenje o poznavanju engleskog jezika, Spisak objavljenih radova (ukoliko ih ima).
Kandidat/kinja koji/a je stekao/la diplomu u inostranstvu prilaže i dokaz o nostrifikaciji/priznavanju diplome ili potvrdu da je taj postupak nostrifikacije u toku.

Kanidatima/kinjama koji/e se upišu na doktorski studij sa prethodno stečenom titulom magistra nauka iz oblasti rodnih studija priznaje se 60 ECTS.

Konkurs ostaje otvoren do 18. oktobra.

Prijave treba dostaviti na adresu: Centar za interdisciplinarne studije Univerziteta u Sarajevu, Zmaja od Bosne 8, 71000 Sarajevo, sa naznakom “Prijava za upis na doktorski studij Rodne studije”.

Više informacija o programu studija na web stranici www.cps.edu.ba.

klix.ba